härlig dag

hej hej !

to day har jag jobbat hela dan, lite segt när det har varit så fint väder :( men men goa pengar. efter jobbet mötte jag issa i landvetter, vi träffade bebbe och hans kompisar vi gjorde inte så mycket, tog sedan sju bussen hem. Mötte emelie min saknad. hon hade med sig lille hunden Fiona, såååå söt ! Vi gick hem till mig och steke på min altan då kom även Lenny, ELin & Issa. dom gick hem  vid 11 tiden. och nu ligger jag i sängen har precis gjort i ordning mina naglar så det är inte så lätt att skriva. Men kära issa ligger här brevid och små snarkar. Gooosig ! Men nu skall jag sova för det blir upp tidigt i mon och gå på nån random rättegång med klassen :P sen blir det att hämta min dricka och börja supa. Vi blir nog några tjejer hemma hos mig och förkröka efter de blir det brasan ! ( saknar mig lillauie )

Sov gott / fkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0