Söndag och ångest

ja då va det ännu en ångesfull söndag, jag gillar verkligen inte denna dagen på veckan :(
Sorry att jag inte har skrivit nu på några dagar, men det är så att min dator har typ lagt av eller nått. Så skulle vilja ha hit Hampus så han kan hjälpa mig !!!
Fredag:
Men nu skiter vi i de ! Kan berätta lite om hur min helg har varit, började med att jag skulle ha gympa kl två i fredags. Men det blev ikke något med de, utan köpte toppar till naglarna och åka hem till jessica. vi satt ute i de fina vädret och bara om allt mellan himmel och jord. som vanligt ;) Så kom min kära carro som jag inte har träffat på länge. Det va kul och se dig. Sen tog jag mitt pick & pack och åkte hem. Blev att jag, issa, emelie & linnea stekte på linneas altan och planerade nästa danmarks resa.. tog sedan nio bussen till landvetter ocht ill sjön. Blev att jag gjorde bort mig inför hela landvetter centrum. Min vurpa va de talanglöaste jag ha varit med om. haha inte bra där Frida !! men men sen hem till issa och sova.

Lördag;
Tog bussen kl åtta från issa så va hemma vid halv nio. Så tog jag ett svanhop rätt i säng, sov till tolv ungefär sen va det upp och hoppa. Jätte gott väder, städade hela j*vla huset från halv 1 till 5. Wahhh...hela dagen hade ju gott. Fick inte tag i min jessica för vi skulle åka till julia som fyller 18 i dag föresten grattis till henne, aja vi skulle åka till alingsås och fira henne. Men fick inte tag henne :(. Sen slarvade jag även bort min egen teleon. Som jag hittade i morse under min kudde ! bra där !! Så det blev tjejmiddag hos linnea himla trevligt faktiskt, tack every body för i går :) Vid tio tiden drog vi till OK-krogen, träffade massa trevligt folk som jag inte sätt på länge. sen kommer inte frida i håg så mycket mer men vi gick hem till ludde och hans lilla stuga. Där blev det kalas, jag, hampus, auie & märta satt och målade på varann. Man ser inte riktigt vad det står men fin blev det i allafall :D så vid fyra tog jag mina skor under armen och gick hem.... haha

Jag väntar bara på att micca & linnea skall lägga in bilderna från i går. så skall ni se hur kul vi hade de !!!Skriver mer sen.

PUSS / fkel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0