tisdag & sista skoldan

Gött, sista skoldan i dag innan låååånghelg ! I dag har jag bara suttit vid datorn i skolan inte gjort ett piss :P
Sådana dagar får man faktiskt ha i bland.
Slutade vid tre tiden, åkte in till stan och mötte jessica köpte min efterlängtade tröja, som jag inte vet om jag vill ha än :/ efter en timme i stan ringde jag min bästis bebbe och frågade vad han gjorde då va han i LA så jag satte mig på halv fem bussen till honom..Boysen spelade fotboll som vanligt, men sen blev det bara jag finnen och bebbe kvar men sen, sen kom min kära Emil Hugo, saknat dig som satan. Efter att vi tröttnat på att spela fotboll bland annat tog vi sju bussen hem, och nu sitter jag här på min mjuka säng. Har precis rensat mitt smyckeskrin jag säger bara shit va massa skit man samlar på sig. haha.
I morgon blir det jobba som gäller, inte så rockigt men vad skall man göra. Goa pengar för jag skall köpa mig en långboard. Fick prova emils idag och jag va lite bra i allafall, men bara lite :) Ne nu gott folk skall jag hitta på något kul, men vad det vet jag inte. :) 

 <3 / fkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0