Wednesday

Ja nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på jobbet.
Dagen började med att jag kom till jobbet vid 12 tiden, va riktigt pep på att jobba. Vi hade en praktikant på jobbet som jag inte kom i håg va hon hette. Men hon verkar jätte trevligt. jobbade själv i butiket de fyra sista timmarna riktigt roligt. Efter de åkte jag och mötte min kära hampus i landvetter, vi gick till ica, köpte lite godis och snus till babe. Sen tog vi bussen till nån fotollsplan och kollade på landvetters junior lag när dom tränade fotboll. Inte så rockigt faktiskt, tog nästa buss hem till issa för hon satt barnvakt för hennes små söta syskon. Och nu sitter jag här hemmai mon gosiga säng och kollar på mumien på kanal sex, Ganska bra faktiskt :) Väntar på att min smurf skall logga in på msn så vi kan planera nästa resa till danmark. Jag längtar ihjäl mig. Men nu började filmen igen. Vi hörs i mon kära läsare.

Sov gott / fkel

Här kommer några bilder från danmarks båten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0