Fredag & Fredagsmys

Sitter nu på jobbet och har ganska tråkigt faktiskt, har inte haft en kund på en timme känns det som, de flesta ligger väl ute i solen och bara gottar sig ! Sitter här och lyssnar på radio, och den OLW reklamen som spelas mellan vara och varannan låt., går jag just nu runt och sjunger på.Hela kvällen i går satt jag och sjöng på den. Snacka om att dom är trött på den där hemma :D
"De e dax för fredags mys, om det så är de sista jag gör" Just den meningen har jag på huvudet.


Kommentarer
Postat av: Sara Holm

Härligt xD Erikas sambo sjunger den jämt, när dom är hemma hos oss! haha :P Gravida Erika^^

2009-08-07 @ 12:09:45
URL: http://zlouize.blog.se
Postat av: Sofia

Hahah har du fortfarande den på hjärnan :P du e bara för go <3!

2009-08-07 @ 12:09:47
Postat av: Linda Emanuelsson

Åh, jag älskar den reklamen. Så himla mysig är den =D

2009-08-17 @ 12:08:46
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0