Fredag!

Tjingeling!

Sorry för dålig uppdatering i går men kan berätta att jag och Gabriella var inne i stan, jag köpte mig ett par skor och ett skärp. Efter de tog vi oss en fika på EH. Sedan va det raka vägen hem och färga hennes hår, vi färgade de lite ljusare och resultatet blev jätte bra!
Sedan kom auie vid nio tiden, men innan dess hade vi lyckats bli lite runda under fötterna. Så vid elva tiden åkte vi in till stan. Vi hade lite problem vart vi skulle gå någonstans men till slut blev de bryggeriet. Har absolut ingen aning hur länge vi va där men trevligt hade vi det iallafall. när klockan närmde sig tre drog vi till burger king. Sedan kom nina och niclas och hämtade oss Toppen!!!


outfit innan shoppigen

ah nu är det så att internet vill inte de jag vill så ag får inte upp mer bilder, skal försöka senare ingen.

Peace / Frida 



Kommentarer
Postat av: julia

snyggt! fin blogg ! lämna gäran en kommentar i min blogg :) kram

2009-08-29 @ 13:57:59
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: petra

snygg blogg !!

2009-08-29 @ 14:00:22
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0