Hunter

Hej och god kväll!

Sorry för updaterigen ännu en gång. Idag har jag spenderat min dag i stan med Jessica som nu har kommit hem från alanya, fick höra hennes underbara resa. Skulle me velat följa med, men de får bli nästa sommar eller något. Oc äntligen har jag fått tillbacks min mobil, men hittar f*n inte mitt simkort. SÅ lär väl så byta nummer igen. Buhuu :(
Fast det är ju inget att hänga upp sig på för i dag har jag köpt mina efter längtade stävlar som jag har gått och tittat på hur länge som helst. Så nu fick jag tummen ur r*ven och köpa dem.
Skall snart gå och lägga mig efter som jag skall upp tidigt i mon och jobba. detta är sista helgen på lovet som jag skall jobba. JIPPIE ! Sen har jag en heeeel veckas ledighet, och då skall jag hitta på något skoj. Men vi hörs i morgon.
Natti Natti / fkel


köpta på yoko yap


köpte även denna fast svart på Cubus

Kommentarer
Postat av: Martina

Men GE MEJ :D

2009-08-18 @ 00:42:57
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-20 @ 21:07:13
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0