Starten på något nytt

Hej hop allesammans!

Nu äntligen har Innebandyn börjar, känns bara sååå underbart. Men gud i himlen vad jobbigt de var att springa i dag, vi sprang fem kilometer och jag höll på att dö den sista kilometern, var tvungen att stanna och sedan gå upp för sen sista backen. Men känns helt underbart nu efteråt! 
Fick även tre nya spelare i laget, verkar vara väldigt trevliga tjejer.
Även fått nya tränings tider, som jag inte kommer på just nu. Men vi skall träna i Önnerödskolan på Måndagar och i Landvetter idrottshall på Onsdagar. Himla bra !!
Nu har jag precis duschat och kurrat ner mig i sängen för att kolla på lilla Jönson ligan. haha 
I mon blir det upp tidigt för att jobba och sedan njuta av de underbara vädret

Sov gott allesammans. Puss & Kram


En rockig bild från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0