Trevlig helg !

Hej på er!

Ni får ursäkta den dåliga uppdaterigen, men jag har min dator på jobbet :(

Fredags jobbade jag hela dagen till klokan sju, sedan bjöd jag hem Gabriella & Carro. Men de blev visst lite flen än vad jag hade beräknat, men men vi hade trevligt och kom i säng hyfsat tidigt.
lördagen var vi uppe och studsade kl 08:00 för att ta nio bussen till jobbet. jobbade till kl 2 sedan va det in till sta och shoppa lite, sedan hem till Gabriellas farmor och äta en underbar middag med grillat m.m Efter de va de rask fart till bussen och hem till mig. Ellinor och lite trvligt folk kom hem till mig vid åtta tiden. Vi satt på min altan och bara tjöta. Sen fick vi ett ryck och tog elva bussen in till stan. Och sedan var jag hemma halv fem i morse. Så va ganska trött i morse. kom inte upp ur sängen för ens kl 2. haha
Här kommerlite bilder från helgen


Carro, Ellinor, Calle, Viktor & Jim


Pontus, Krille & linus


myself


Carro & Ellinor


Lillebror


Gabriella, Detta var Fredagen

På jobbet


Läsa tidnigen och dricka Poweking


hej hej !


Bik bok 249:-


Sagolikt 500:-


Ray Band wayfarer 1400:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0