1 December

God dag !

Vilken härlig dag vi har i dag, kylar verkligen biter i kinderna. Åkte till skolan för att ha en Idrottsdag men inte en kotte från min klass vad där, så jag gick en härligt tipspromenads runda för mig själv, lyssnare på lite kings of leon och bara njöt av det fina vädret. Men kan ju säga att jag missade två frågor och hade 7 rätt av 11 :S Gick i min egna värld, tankarna var någon helt annanstan. Tänkte på hur Isabelle har det i Thailand, Hoppas hon hälsar från mig :) Tänkte även på min kära vän Jessica, kom fram till hur mycket jag verkligen älskar henne och att hon alltid stått vid min sida när jag har haft dåliga dagar eller saker inte gått som jag vill. Så jag har bestämt mig att hur hon än mår eller vad hon än tänker skall jag alltid vara vid hennes sida. Follow me I'll follow you....
Nu har jag precis ätit lite, funderar på om jag sakll göra någon nytta, typ läsa lite teori eller bara slappa? humm...Men vill att alex skall komma hem så jag har någon att tjöta med :) Ah idag är det ju bara 23 dagar kvar till julafton, nu så skall man ju börja tänka på att köpa julklappar till hela tjocka släkten :O i bland är det faktiskt lite jobbigt att ha en stor familj med massa sykon. Men jag älskar er ändå ! hihi...
Jaja de va lite vad jag hade i mina tankar denna soliga dag, I hope you enjoy it ;)

// Frida Karin Elisabeth Larsson


Kommentarer
Postat av: Jessica Gabriella

du är för söt älskling. Jag finns alltid för dig, oavsätt, det vet du! <3

2009-12-01 @ 22:40:58
URL: http://jellevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0