13 December & Lucia

Glad lucia, eller ah vad man nu säger. 
Vaknade vid ett tiden, tog lite sov morgon. I går drog jag hem till Linnea där de satt lite trevligt folk. Men vid 12 tiden ? kanske. så drog vi upp till henke där det var ett j*vla gäng. Och inte nog med de sedan kom det ännu mer:) Blev en himla trevlig kväll, men vid fyra tiden så ville inte min ögon hänga med mer så jag gick hem i kylan. Men som tur var pratade hampus med mig hela vägen hem så jag inte skulle bli bort rövad :D hahaha.
I dag så skulle jag igentligen baka lussebullar med Farmor men hon mår inte så bra :( vi får göra det i veckan i stället. Så nu vet jag inte vad jag skall göra... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0