14 December

God morgon Sverige!
i går var det bara en mys dag, övningskörde in till stan och mötte upp Jessica. Vi gick till Expresso house vid kungport vårat nya favorit ställe. Inte många som vet att de finns ett EH där. Men vi köpte oss varsin Chailatte och planerade julen, nyår & Fördelsedagar :) Himla mysigt... Sedan kom jag på att jag hade glömt mitt fritidskort så jag åkte hem till hampus och skulle låna hans kort men så blev det inte utan jag vi kollade Paradise hotel och lite filmer. Sedan blev det så sent så snäll som han är så fick jag sova där :)... Skönt att de var så nära till skolan tog ca 30 min i morse. Brukar ju ja 1 timmer och 30 min annars...
Sitter nu här i skolan med Jessica och kollar roliga historier, haha. Måste ju underhålla sig själv på något vänster skolan. Ne nu kom jag inte på något mer att skriva
PEACE / Frida Karin Elisabeth Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0