16 December

God middag !
Det blev nästar inte något jag hade tänkt mig i dag ingen stan, inget söka jobb, ingen vårdcentral :) Jag är lite lat av mig har jag kommit på efter 18 år :P Men skall iallafall Till Mölnlycke och ta en fika med Jessica Ellevad <3 Skall skälla ut henne för att hon sover så mycket, måste fixa något sätt så att hon somnar på nätterna !
Skall iallafall bädda min säng och plocka i ordning lite, jag förtstår inte hut jag lyckas stöka ner så otroligt. Storstädade ändå rummer i går. hihihi

Gör inget jag hade gjort / Frida ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Gabriella

haha vad söt du är bubbi<3

2009-12-17 @ 00:54:55
URL: http://jellevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0