8 December

God morgon allesammans !
Sitter nu skolan med Sarah(Bubbi) och har inköp och varuhandel? Och vi har en vikarie som säger "faktiskti" i varje mening. Han är inte så bra på svenska så har inte fattat ett skvatt av vad denna kursen handlar om.
I dag skall jag övningköra med pappaoch hälsa på Kerstin innan hon åker till Spanien. Vill med utomlands!!!
Sitter nu och funderar på vad man kan köpa till Sarah eftersom man är bjuden på middag hemma hos henne på lördag. Något bra förslag ?...
Jag vill bara att det skall bli helg, men på Fredag vet jag vad jag skall hit på? Ta det lungt i allafall. Lördag skall jag på Jul på Liseberg med familjen som vi alltid gör varje år :) Skall bli mysigt. Och direkt efter de besöket bli det hem till Bubbi och fira henne <3
Vill även säga Grattis till Ewelina som fyller 13 år i dag, Hoppas du får en bra dag. <3
Ne nu måste jag börja läsa. / Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0