Sammanfattning av helgen

Tjingeling! Har inte haft tid eller ork att skriva i helgen. men skall berätta lite smått. 
Fredag: Startade hemma hos Jessica , åt en jätte god middag med familjen Ellevad, och grattis till Niclas som fick körkortet ! Så när maten var upp äten ringde vi Madelene, en kompis från högstadiet, själv klart hade hon en fest man kunde hänga med på. Så det blev fort på med kläderna och ner till Therese som bor mitt i Möndalsbro. Satt där och tjöta en stund sedan tog vi bussen till Mölnlycke till nån kille. Men så långt kom inte jag utan jag vände på klacken och åkte in till stan & Queen, där Alex mötte upp mig med sin fina klänning. Men där vart jag inte heller lång varit. Utan då skulle jag med till Tom och hans kompisar som bodde (?) ah någonstans i stan i allafall. Så in i en taxi och snabbt till dem. Men icke sa nicke pick där vart jag ca 1 timme sedan blev jag rastlös och tog en taxi till en komipis som mötte upp mig vid hagakyrkan så åkte vi till Fiskebäck och sov där. :)
Lördag: Trött som ett as vaknade först vid 8, sedan somnade jag om och vaknade vid 2. Så tog jag bussen hem för att tagga inför kvällen. Men Innan jag hoppade på bussen slank jag in på dinsko och hittade skorna jag har letat efter i typ en månad, det var någon som precis hade lämnat tillbaks dem. Så själv klart köpte jag dem. Men synd för familjen för ni får inga julklappar för jag har typ inte ett öre kvar :) Men men. Hem i allafall och duscha m.m Vid åtta tiden kom Jessica, Linnea, Emelie.p & Alexandra.s. Vi satt här hemma, lyssnade på lite musik och drack lite. Sedan kom Marcus & Mattias förbi . Men vid 10 tiden åkte tjejerna upp till Henke&Co. Jag stannade hemma eftersom jag inte mådde helt ok. Killarna tog 11 bussen hem Och då hoppade jag i sänSå la mig vid 11 tiden somnade som en stock !
Söndag: Klockan ringde kl 10:00. Då var det bara att stiga upp, men jag fick inte upp ögonen ?:O Kollade mig i spelgen så hade jag jätte röda ögon, såg ut som om jag hade en hård kväll i lördags. Men men hoppas att det går över för det ser för j*vligt ut :) haha Men åkte i allafall till Landvetter eftersom de var någon slags Julavslutning med Innebandyn. Himla mysigt faktiskt. Efter detta så spelade herrarna match mot skår såg bara två perioder eftersom jag åkte hem, men fick just höra att dem vann. Grattis gubbs!! Så nu sitter jag här med tända ljus och vill sova. Borde igentligen plugga, så får väl se hur det går med de..hihi
Hoppas ni har haft en trevlig helg ! <3
Tessan, Madde & Kathe på G till Mölnlycke
Lägger upp mer bilder lite senare, de vill inte fungera just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0