Dag 8

Hej där hemma !

Dagen började med att hela Familjen Ellevad & Lilla jag åkte till Moraira och marknaden hittade inte så mycket eller ah ansträngde mig inte så mycket heller utan ville bara åka och bada men hittade iallafall två tung piercingar och sololja sedan gick vi till våran favorit affär "ko-affären" som vi kallar den, där hittade jag en väska som ser ut som en sterio ni kanske har sätt folk som har sådana, himla coola faktiskt. Men inte nog med de jag och Gabriella hittade även n till affär vi tyckte mycket om, där de fanns massor utav god dricka, så vi köpte oss varsin malibou, mumma.. Efter vi gått vår lilla promenad åkte vi till havet och svalkade av oss, vi åt även lunch där. 
Men nu sitter jag här inkletad i sololja och skall nu lägga mig och steka





Have a nice day / fkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0