Dag 9

Tjingeling badring allesammans !

I dag har jag & Gabriella legat på stranden från tip till tre, in smörjade i sololja låg vi och plågades av värmen, men vi gav oss inte ! Sen när vi kom hem la vi oss och sola till halv sex tiden, så nu har jag bränt mig på näsan och mellan brösten skall vi inte prata om, aj aj aj :P Har nu packar de sista och lagt fram de jag vi skall ha på i morgon på resan hem, jag vill verkligen inte hem till regniga sverige och jobbet usch!!
I kväll skall vi äta våran sista-kvällen-middag i moraira sedan blir det nog några sex on the beach & Temtation, mumma.
Nu skall jag in och göra mig i ordning, kanske slänger in ett inlägg i kväll, annars syns vi på måndag för i morgon blir de nog lite öl hemma med mina saknade vänner <3


Bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0