har ju mått bättre

Hej

Har inte haft tid ork eller lust att skriva nu på ett tag, har varit lite små jobbigt hemma. Sen så har jag jobbar sjukt mycket.

Söndag:
Va vi hemma hos patrik, satt ute på hans veranda och tjöta hela kvällen, eller ah till kl 5 himla fint att se soluppgången för en gång skull ;) Men sen orkade inte jag mer så jag kröp ner brevid john, sov himla gott faktiskt.

Måndag:
 Efter vi vaknat hemma hos patrik åkte jag med Jim, Emil och affe till allum där vi åt MAX, mumms. Senare på kvällen satt vi hemma hos mig och bara chilla, drack några öl. Och lite senare när vi blev lite rastlösa blev de att dansa lite limbo, haha det gick ju bra. NOT!

Tisdag: 
En bakis dag, vaknade brevid min goa jessica, vi gick till pizzan vid tre tiden. Sedan träffade vi Alex & Ludde. Åkte med Ludde hem och bakade bullar, de va jessica som ville baka men tror du hon änns rörde degen ? Ehh nej. Haha du är väl för söt. Men nu sitter jag hemma i min gosiga soffa och kollar på tvn där kronprincessan fyller år. Inte så kul men finns ju ingen annat att kolla på. Skall snart gå och lägga mig, för skall upp och jobba halv sex :( 




I morgon blir de dricka lite öl whit jess and some other pepole her in hindås, YEAH rock on !

,Sweet dreams'  Love from / Frida L:son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0