Jobb, bakis & ännu mera jobb

Tjingeling !

Sitter nu på jobbet i mölnlycke, har varit väldigt lungt i dag inte så många kunder.
Men det kan faktiskt vara skönt ibland. Vaknade hemma hos johnkl 10 i dag av att chefen ringde och va ganska arg för jag hade försovit mig, inte bra ! Ringde farmor så hon fick köra min till jobbet, haha tack farmor du är bäst !!
Gabriella kom till mig 12  tidenmed thai mat och en cola, tack gabriella du rädda min arbetsdag. Va ju ganska bakis i morse kan man ju lungt säga, de blev en lååång natt somnade halv 7 i morse. Jag och Jessica hade en jävligt rolig natti allafall :D HAHA. Nu har även Sanna & nina kommit och hälsat på, och nu dök även John, Jessica & Calle. Trevligt prickar !

I kväll skall Gabriella hänga med upp till hindås det blir nog lite pataj men skall lägga mig tidigt i dag, för det är en arbetsdag i morgon med :( skall även jobba lördag men bara till kl 2, sen blir de nog utgång för min del :)

Ne nu skall jag försöka göra lite nytta, ha det gör hej

Peace / Frida L:son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0