Knasig Fredag

Tjingeling allesammans ! 
Ja äntligen är det lördag och jag älskar verkligen mitt jobb !
I går blev de lite konstigt kan man ju säga, Va med Emelie pettersson satt och drack lite öl och tjöta :) Sen blev de hem Till jonas och hälsa på alla som satt där, det blev inte så långvarigt. Trampade sedan ner till bussen för att åka på fest till LA, men icke då ringer min bror mig och säger att jag skall följa med till Borås. Ja så då satt man i en taxi med sju stycken partysugna killar på väg till borås - landet i ingenstans typ. Men där blev vi inte heller så långvariga åkte hem vid halv ett tiden. Så sen va de bara hem och sova. Mummaa !!!


Kommentarer
Postat av: jessica

min pärla, ikväll ska vi RÖJA

2009-07-25 @ 11:28:45
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0