Orginalet sedan 1991

God morgon mina kära blogg läsare!

Vaknade för ungeför en timme sedan av att Bebbe och auie ringde och sa att dem hade tagit hål i tungan, ni är ju inte riktigt kloka ni två! Har sovit brevid min sonja som fortfarande ligger och gosar i sängen.
I går va det en lång och tråkig dag på jobbet, efter jobbet blev de hem och städa rummet tvätta lite och sedan kom julia, Sonja & Jessica hem till mig, vi drack lite vin sedan när vi började känna lite gick vi till Linnea där några trevliga personer mötte oss med ett jätte stort leende på läpparna :) haha
Där blev vi inte heller så långvariga utan vi palade hos hem till Ludvig Larsson. Jag och linnea ringde runt till massa danska personer och planerade våran resa till Danmark som vi skall göra 21 Augusti, längtar verkligen :)
I dag vet jag inte rikigt vad som händer, men skall nog in till stan och kolla lite gothia, sen känner jag för att göra någonting dumt typ tatuera mig eller nått. Men men får väl se vad jag hittar på.
Men nu skall jag sätta mig med Jessica & Julia i storarummet och kolla lite tv.

Hörs senare PEACE / Frida L:son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0