säger som dig gabriella, borta bra men hemma bäst !

skönt att vara hemma, men så fort vi klev av planet kände jag en regndroppe i pannan, Dep!  Inte kul att komma hem till ett regnit svergies Farmor hämtade mig på flygplatsen och körde hem mig men när jag låste upp dörren så var ingen hemma, så jag ringde pappa så sa han att han kommer hem i dag istället. Fasen va gött tänkte jag så jag ringde mina kära tjejkompisar som jag har saknat till tusen ! VI satt hemma, shottade sprit som jag köpt hem från Spanien, gud vad skönt de va att träffa er !! love you

I dag vaknade jag och Jessica vid tolv tiden, har precis duschat hon skall hem om en stund och göra sig snygg , rauuuh! Sen blir de burk, mumms vad jag har längtat efter de. Men vart vi skall vara har jag ingen aning om men de löser sig de också

PEACE Ellson :)


Kommentarer
Postat av: jessica

ÖÖL <3 hahaha, ikväll hjärtat

2009-07-06 @ 15:38:52
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/
Postat av: Gabriella

tack för en underbar resa. Jag älskar dig

2009-07-09 @ 11:28:43
URL: http://jellevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0