Sammanfattning !

Hej hej!

Har inte kunnat skriva på ett tag nu, eftersom jag har haft datorn på jobbet.
Nu sitter jag här på jobbet med nio lådor som skall packas upp. Not funny !
Vad har jag gjort dessa fem dagar? 
Har bara tagit de lungt, varit i Töreboda hemma hos Emelie Hagste, Gud va fint du har de vännen ! Skulle gärna vilja bo där med dig !
Sen har jag inte gjort så mycket mer. 
Och två veckor framåt kommer jag inte röra nån alkohol, sedan skall jag ut och spriga måste ju komma igång med Innebandyn som börjar nu på tisdag . HAHA Undra hur detta kommer gå. Jaja de löser väl sig.


I dag efter jobbet skall jag hem och städa huset hemma, sedan skall jag sova. För jag skall jobba hela helgen lång :( Inte kul, men gooooooooa penga. Me like !

Se ya soon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0