Sammanfattning

Hallå !

Nu va de 1 vecka och fyra dagar sedan jag skrev och de har hänt mycket under dessa dagarna :P
Skolavsolutning, jobbat och en massa supandet.

Måndag: 
Jobbade till sex ungefär, sen hem och åka lite longboard med issa. Efter de gick vi ner till kanotklubben tände en brasa fram med gitarren och hade allmänt mysigt. Har tyvärr inga bilder från stranden


Tisdag:
Jobbade sen hem och sova. Riktig deg dag
Onsdag: 
Jobba sen in till stan med
Linnea, Issa, Emelie.h, Jannina, Emmelie.a, Jessica, Elin gick på bio vi såg The bloody valentine 3D 
fy fasen va äcklig den va. haha


Torsdag:
Sista dagen på jobbet för denna gången. Sen blev de lite kalas hemma hos mig, gick sedan hem till john en stund sen tillbaks till mig. Jäklar vilken fest de blev, mycket öl och sång.
Fredag:
MIDSOMMAR
vaknade  med världens huvudvärk brevid amrikanarna och jessica. Upp städa och slänga massa ölburkar. Sen ringa carl och hämta vin. Sen blev de fultös hos mig igen massa trevligt folk. Sen blev de vidare till Krile som fyllde 20 år, Tack för en trevlig mycket skratt och galenskaper


Lördag:
Vaknade halv sex brevid min kära Jessica av att carl ringde och sa att vi skulle hänga med till PJ och grilla och självklart gör vi de. Vi duschar och gör oss i ordning på en timme. Blev en ritktigt lyckad kväll, med mycket skratt men även lite tårar :( Amrikanarna åkte tillbaks till USA :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0