Sommar, Sommar & ännu mer sommar !

Heeeej !

Sicken jävla skit dag att vara i skolan, missat en hel sol dag för att sitta i skola och kolla på film och lyssna på en konsert :O
inte bra alls.
I dag har jag varit med Emelie.p, Linnea & Mickaela. Himla mysiga tjejer Just nu sitter jag i mon lilla soffa och kollar på Shrek, himla söt film faktiskt men man skulle ju vilja ha något att luta sig emot :( I mon bil det hem till hanna som tar STUDENTEN, grattis till dig tjejen <3
Nu börjar filmen igen, hörs i morgon. 

Saknar min lilla kyckling auie -v-

Soliga kramar / - Frida Karin Elisabeth Larsson


Här kommer lite bilder från helgen :D

lilla jag


Jag och Elin !


Spelade lite fyllebrännboll :) 


Me and my angel Emelie

Carl och Rickhard, sköna typer ;)

My sunshine, tack för en trevlig helg alla :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0