050509

Tjingeling badring!

Idag har vi haft frilufsdag med skolan, inte roligt alls ! kom dit vid nio jag och jessica, de rengade så vi satte oss och skrev upp resultat av när folk hoppade länghopp shit vad vi skrattade. Inte så snällt kanske men de va riktigt roligt. 
Men när fötterna hade blivit till isbitar tog vi oss i kragen och kastade boll, " kast med liten boll" tror jag de hette.
 ah fick ont i armen så de va inte roligt de heller. Tog istället spårvagnen in till stan & bik bok, Jag köpte mig en vit kofta som jag skall ha sen till sommaren och jessica köpte en fin svart kofta till sin mor :) Vi drog sedan till mölnlycke för att jag skulle hämta tiderna för hur jag skall jobba i sommar! sofich.
Duktig som jag är åkte jag  tillbaks skolan och gjorde ingenting. haha Spelade in lite videos med sarah kyckligen. slutade 4 så åkt raka vägen hem mötte Emelie pettersson på bussen och vi kom fram till att det blir en till resa till Danmark den 21 maj på krisehimelsfärd eller va de nu heter.
så det blir torsdag  - Söndag. Jag tror jag längtar ihjäl mig, vi kommer ha de så jävla bra om jag får utrycka mig så. jag bara älskar de landet Cult shaker & Sumersby världens godaste dricka! vattnas i munnen bara jag tänker på de. 
Så nu ligger jag här i min säng och kollar lite båt biljetter m.m. Hade tänkt att börja plugga på min och rachaels teaterdialog som vi skall ha i morgon. usch gillar inte sånt. men men.

Skriver lite mer i kväll or to morrrow puss och smek

       
galet gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0