äntligen FREDAG!

Ja nu har dagen kommit som vi längtar efter!

Fredag, Fredag & ännu mera fredag !
Sitter här i skolan och tjötar på min kära vän sarah att jag skall få låna hennes Nikejacka när jag åker till danmark, för den är så sjuk snygg! Men hon verkar fan inte ge sig, men jag SKA låna den !
 I dag blir det bara att vara hemma, första helgen jag inte dricker sen jag kom hem från thailand! Hur skall detta gå ? Fast blir nog en sväng till Linnea,vi skall beställa biljetterna till Danmark. Sen hem och lägga mig tidigt, för skall upp tidigt i mon och jobba, skall även jobba söndag med. Inte kul alls men gosiga pengar.




Jag och jess är bra på att fula oss !


man får faktiskt vara lite ego (A)

Skriver nog lite mer i kväll. Puss & Hej 

Kommentarer
Postat av: Linnea

söötnos :D

FAn va jag längtar till danmark!!! :D

2009-05-10 @ 22:10:45
Postat av: Jess

du och jag<3

du gör så att det blir kul att gå i skolan

2009-05-10 @ 22:34:20
URL: http://jellevad.blogg.se/
Postat av: Martina

Den jackan passade ju määä till luggen >.< :D:D jag tycker den ser fräck ut nu :D

2009-05-10 @ 22:41:20
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0