Dålig uppdatering!

Sorry att jag inte har skrivit på länge, men har liksom inte haft tid eller ork!

Men hej föresten :)
Sitter nu i skolan och försöker lära mig danska som inte går så himla bra, men övning ger färdighet. 
I dag blir det ut och springa med laget jag jag inte vet hur det kommer att gå :O de va ju ett tag sedan jag tränade överhuvudtaget. lycka till till mig själv då ! I morgon skall jag först jobba på sagolikt till ungefär två sen till jonnica i mölndal och göra mina naglar :) Kan inte bestämma mig hur jag vill ha dom, men ni får se i morgon. Skall fota dom på något vänster, så ni får se resultatet... 
Ne nu får jag säga hejdå skall ha svenska :( 
Puss & Hej

så såg dom ut sist jag gjorde dom, vad tycks ? ...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0