en ny trevlig vecka!

Hello !

I helgen har jag jobbar lördag söndag, inte kul alls.
I fredags drog jag en sväng till LA men min lilla kyckling och kolla fotboll :) Tog sedan tio bussen hem. 
Upp och hoppa kl sex lördag :( Lugn dag på jobbet, hem och städa rummet, hittade 1 liter vin INTE BRA ! Då visste ju frida va hon skulle göra den kväll och så blev de. Kyckligen kom hem till mig en stund, öven, emelie, linnea & Josse. Tog sedan 8 bussen till LA och hem till min kära sonja! 
Vi pallade oss hem till Linus och Emil fast emil was'nt home :( Men tack för en trevlig kväll everybody!


Nu sitter ja här i skolan skall snart ha psykoligi, sen blir det hem till jessica och plugga spanska för har feting provet i mon. Men känner jag mig och Jessica rätt så kommer bökerna  vara oöppnade innan vi går och lägger hos :P haha

Hörs i kväll. PUSSEN^!


Halsduk från MQ (sarahs)
Tröja H&M (sonjas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0