Helgen

Hej mina vänner.
Jag har fått lite bilder av Martina från när vi va ute med båten i helgen,  det va himla skönt att komma hem i från lite faktiskt.
Vaknade hos bebbe i fredags och har aldrig mått så dålig i hela mitt liv tror jag, jag mådde så j*vla illa. iallafall tog 9 bussen hem höll på att spy, hoppade av hemma i hindås spydde som en gris utanför ok, hoppas ingen såg :D HAHA . hem lägga mig en timme, duscha sen bussen ut till familjen och båten. Vi åkte till rörö och sov där en natt, va ju ganska bakis så jag somnade tidigt. Vaknade vid halv 10 av att brorsan va uppe och stampa. Tog mig lite frukost och satte mig bak i båten och solade. Varför kan det inte alltid vara fint väder här i sverige ! Men vid 2 tiden puttrade vi i väg, åkte igenom kungälv och den göteborg kex :D himmla mumsigt, vi la till i fri hamnen i göteborg, jävligt nice asså. Tryckte i mig en pizza och lite cola. Laddade inför kvällen eftersom vi skulle ut på krogen. jag och martina ( pappas tjejs dotter) bestämde oss för att åka hem till henne i balltorp och göra oss i ordning, fick låna en jätte fin kläning av henne I'm in love with that ! Tog oss varsin öl sen va det raka vägen mot båten igen. Drog i oss varsin grogg och sen begav oss till chez, där min bror och hans polare väntade. De va ju kanske inte den roligaste och mest rockigaste kvällen. Men det va kul att umgås med familjen. Sen blev det mc donalds och spårvagnen hem till martina och sova ! Gud va jag sov gott i hennes soffa, mumma !

De va lite smått om vad jag höll hus i helgen / F.L


Båten!


lite i båten

martina och mosses

daton kronglar så får inte upp med bilder, men här är lite iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0