mys dag !

God kväll mina kyckligar ;)!
Idag har det varit både en bra och en lite ledsam dag.
Har varit i skolan like always, gjorde absolut ingenting, satt bara vid datorn och tjötade lite med mina kära kasskamrater. Slutade iallafall vid halv två, åkte till stan med Sarah väntade med henne tills hennes buss gick. Tack för en trevlig prat stund. Tog sedan femans spårvagn till fia och michael. Alltid lika trevligt att komma till er, vi tog en sväng till ica och köpta en massa god mat ! Tack fia för all god mat, är svin mätt. Nu sitter vi här med varsin datorn och läser massa olika bloggar. 
alltid lika roligt. 
Men nu skall jag förbereda mig för att john blund skall snart komma och hälsa på mig.

God natt ! / 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0