Torsdagen & Valborgsmässoafton

God dagens!
De va ett tagsedan jag skrev nu, har inte varit hemma och vid datorn på ett tag.
KAn berätta lite kort hur långhelgen har varit.
Torsdag & Valborg:
Dagen började med att jag vaknade brevid min kära vän isabelle, hon följde med mig på en rättegång med klassen. Himla intressant faktiskt. Sedan åkte vi hem till jessica, stekte i värmen och bara myste. Mötte sedan upp min bror som köpte lite vin. Tog sedan fyra bussen hem till kära hindås. Hem duscha fort som f*n sen vid 6 tiden kom tjejerna. de va: Issa, Emelie.H, Emelie.P, Elin, Linnea, Svampen & Dennis. Vi hade himla mysigt, satt på min altan, tjötade och sjöng, efter några glas vin kom svampen med ett dumt förslag och de va att färga håret :O Ja men själv klart ville Frida färga håret. ROSA ! hallå eller vad tänkte jag med. Hade ju ganska ångest när jag vaknade dagen efter, Men men gick sedan till elden och hälsade på allt trevligt folk som va där :) Tog sedan 11 bussen till landvetter och träffade mysigt folk där med, men gjorde inte å mycket. Somande sedan hos bebbe vid halv två. Tack för en trevligt kväll alla sköna människor ! 

// Pink Frida

                                        




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men Frida lilla det va 10 bussen ni tog till LA ;P va du så jävla fuller? ;P <3

2009-05-05 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0