Seg vecka

hej hej!
har inte skirvit på ett tag det beror på att jag legat hemma och varit sjuk sedan Tisdag, inte roligt alls.
Har hostar så mycket så jag har tränigsvärk i magen :O lite träning på köpet, nått ljust i det hela iallafall.
Nu sitter jag här och spelar skitgubbe, med marie och simone, jag har förlorat 3 av 3 gånger, känner mig sååå bra, NOT!
men nu skall jag krya till sängs :)

vad är det som händer med världen? jag förstår inte hur unga tjejer kommer in i såna tankar, och speciellt inte min absolut bästa vän någonsin. Jag älskar henne så otroligt mycket, vill bara hennes bästa & känner jag henne så vet jag att detta kommer till att ordna sig hon är tillräckligt stark för att klara detta. Det är jobbigt nu i börjar men de kommer klarna av. Jag vill bara säga att jag älskar dig, du vet vem du är <3



Kommentarer
Postat av: Jess

Jag älskar dig, min bästa vän!

2009-05-14 @ 23:12:31
URL: http://jellevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0