shopping dag !

Hello everybody allihoppa !

äntligen hemma efter en shoping runda på stan!
Blev en riktigt trevligt dag, vi började med att ta en kaffe på expresso house för att pigga upp oss efter en lång dag i skolan.
Gick runt lite och kollade först, de tog sin lilla tid innan vi hittade något. Sen släppte de loss :)
Jag fick köpt mig: Ett vitt linne och en liten vit väska från gina, sen en jeans kjol på zara, sedan bh & ett solpuder från H&M. köpte även en blå kjol av jessica som hon har köpt på rut m.fl som hon aldrig använt. Hittade en massa mer men får ta det på fredag eller nått. Blir galen när man går i stan och det finns massa fina sommar kläder !!!!
På bussen träffade jag min kära vän alex, alltid lika kul att se dig!
Nu skall jag inte göra något speciellt bara ligga i min säng och lyssna på lite musik.
ni har ingen bra låt som ni rekomendera. Sitter och lyssnar på tre låtar om och om igen. Så säg gärna en bra låt om ni har lust.

Massa kramar !



Kommentarer
Postat av: märta

my side of the story - Hodges





Suuuuperhärlig :D

2009-05-09 @ 11:20:51
URL: http://waldrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0