Sista dagen i maj !

Hej allihopa !

Har inte varit hemma så mycket sen i onsdags så jag har inte kunnat skriva :)
Men jag tog mig en egen lång helg, va inte i skolan torsdag fredag, för anders tog studenten i Torsdag, så de blev lite party där med men grattis till honom !!
Fredag, blev  de tjejmiddag hos Sonja, måste tacka för den goda maten du är bäst ! och grattis i efterskott, hoppas du hade en bra födelsedag i går ! 
Lördagen började segt, sov typ hela dan, men sen blev de upp till fagervallen och spela fyllefotboll och brännboll. Himla skojsikgt faktiskt, tack för en trevlig helg Hindås folket !

Just nu sitter jag ute och lyssnar på musik och solar, fy fan va underbart väder vi har !! Love Sverige just nu ! Och i dag är de även morsdag så vi skall ut och käka vid fyra jag och min kära släkt himla trevligt faktiskt :)


SOL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0