Sprucket men ett hoppfult hallelujah !

God dag allesammans!

I dag är jag jätte glad, fråga mig inte varför men allt känns bara så himla bra, sitter nu här i skolan lyssnar på lite house musik. Denna veckan gör vi typ ingeting i skolan har projekt arbete som jag kommer göra klart på en lektion. Himla skönt faktiskt. Skall in till stan nu och möta jessica och kanske sanna vem vet :) Sen kommer issa med 4 bussen, längesedan jag va med henne. Skall in och köpta lite nya sommar kläder hade jag tänkt. Kollade i min gaderob i morse och de va bara massa svart och grått. Hade tänkt att få lite färg där också. Så nu blir det in och slänga bort lite pengar. Skall nog kolla lite på en longboard också. 
Funderar starkt på att sätta mig på ecpresso house och ta en kaffe och bara tjöta med mina gosiga vänner.
Skriver mer i kväll och kanske slänger in lite bilder på vad jag har köpt.
Puss & Hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0