Torsdag och alla tar studenten !

Hejsan alla glada människor!

Nu sitter jag i skolan jag har Företagsekonomi B, kul att det bara är jag och kära Jonas på lektionen. 
Jag känner bara föra tt sätta mig på bussen och åka hem!!! 
På vägen hit i dag till skolan, så satt jag själv på bussen, så hoppade de på en klass som tog studenten. Dom tjoade och tjimande, sjöng och hade sig. Då kände jag bara att jag ger upp ! Jag vill med gå ut nu, men ikke sa nicke picke jag har fasen 1 år kvar :(
 Vill även bara säga Grattis till Anders wahlström som tar studenten i dag, Grattis till dig !!
I dag vette fasen vad jag skall hitta på efter skolan, kanske in till stan och köpa present till Sonja som fyller år på Fredag <3

Här är lite roliga bilder som jag och Gabriella tog i Måndags, enjoy


Gabbi


me myself and I


Ängel <3


hoho, random

titut :D


Nu ville inte datorn lägga upp mer bilder, helt knas.
Skriver mer sen, Soliga kramar 
  Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0