ute i soln med jessica <3

Nu sitter jag och min klasskamrat och bästavän Jessica Ellevad utanför skolan i ett hörn och solen som steker på oss.
Har även gyllne tider på högsa volym ! Nu har vi bara en lektion kvar, sen är det vi lediga hela veckan, FAN va gött. För min del är det snart Danmark på torsdag fan vad jag längtar!!!!

Om ni har kan tipsa mig om nån bra blogg man kan läsa så kommentera gärna de ! :)

Ljudet av ett annat hjärta <3


jess fick sms :) ohh vem kan det vara ? :P


Larsson själv dårå !


två nötter i ett skal, men älskar dig ändå ! hihi
den 26 juni drar vi till Spanien och vi kommer ha så JÄVLA roligt !


Hoppas ni får en toppen dag för de skall jag ha iallafall  
FRIDA

Kommentarer
Postat av: carrolajn

läs min då, hihihih =)

cjappler.blogg.se

2009-05-19 @ 14:25:07
URL: http://cjappler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0