Vaknat till

Nu äntligen har jag vaknat till efter en långhelg i Danmark, resan blev inte riktigt som vi hade tänk oss med de är en resa jag sent kommer glömma :) 
Just  nu ligger jag i min gosiga säng och mölar i mig en 200g chokladkaka nu efter träningen och allt. BRA Frida bra! Saknar min gabriella som sov så gott brevid mig i natt. Gillar inte att sova själv, bara så ni vet!
I mon blir det upp och jobba på sagolikt, skall bli skit kul. Va ett tag sedan nu :)
Sen skall jag vara med min kyckling va ett tagsedan nu, skall tjöta och snacka lite skit . hihi
Men nu skall jag kolla lite tv. Ni får ha det bäst & Sov gott! <3




på Clubfoam / Fredag


me and issa




tack för en trevlig resa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0