Farsdag

God kväll!!

Har precis tryckt i mig en massa mat, så är ju ganska mätt kan man ju lugnt säga. Alla syskonen har även varit här, himla mysigt faktiskt. Är så sjukt trött och har ap om i svanskotan efter min snygga halkning jag gjorde i dag på matchen. Men fan va gött Tjejer att vi vann ! Leder serigen och grejer.

Nu skall jag sätta mig med lillebror och resten av familjen och kolla sista avsnittet av Ensam Mamma Söker. ! FAN vill inte att de skall ta slut. Vad skall man nu se fram emot på Söndagar ? Men kom ju på att Paradise Hotel börjar ju nästa Söndag !! weeii De skall bli nice

Ne nu måste jag sticka. Hare gött haj

LillAuie är Cool, typ!




ursäkta bilden (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0