God kväll !

god kväll...

Sorry för usel uppdatering, men har inte haft något att skriva om...Somnat tidigt och upp tidigt!

Men nu är jag hemma hos Jessica, dunkar lite julmusik och bara ha de allmänt kul :)
Vi har bakat ca 100 bullar idag jag,Sara & jessica. Som vi skall bjuda alla på Maxi, eftersom det är våran sista dag !!!!!!!

i morgon skall jag vara med Amanda Mbuyamba, eftersom det är Fredagen den 13onde så får vi väl se vad som kommer inträffa. Jag känner på mig att någon illa kommer hända. Igentligen skall man bara ligga hemma i sängen. Så man är säker på att det inte händer något...jajaja skit samma


Nu skall jag hjälpa jessica & packa...

Hörs ...kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0