Hej vinter!

Tjilevippen...

Ja ni då har första snön lagt sig, eller ah kanske inte lagt sig men ändå :)... Vet inte om jah tycker om de eller inte faktiskt Okey det är fint med snö men då fasen sakll de vara snö, jamen typ 1m eller något!!! Men får väl se om de kanske kommer senare  det är ju ändå bara i början av November..burr

Ja då var det Torsdag och jag är rastlös, måste verkligen MÅSTE läsa teori men jag känner verkligen inte för de för jag känner så här, om jag nu börjar läsa så kommer jag bara sitta och täkna på något annat och då får jag inte in de som står i boken. :( Nån som kanske har något bra tips på hur jag kan göra ?!

Vill hitta på något mysigt i dag, aja får se hur denna Tordagen slutar.

Puss och hej på er <3


när jag fyllde 18 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0