Lördag!

Hej på er !

Har inte kunnat blogga eftersom mitt trådlösainternet inte ville funka i säffle :(
Men skall fixa det tills vi åker i morgon:) Har verkligen haft en toppen vecka, träffat en massa roliga människor. Jag & Alexandra skall faktiskt på någon fest med två killar vi träffat där uppe. Viktor och Jacob :)

Körningen & teorin går toppen, nu sista veckan lär de bli en massa massa körning, eftersom vi har halkan på Torsdag. Den skall bli såååå roligt! Men vi lär inte få Teori & uppkörning för äns efter jul.. lite tråkigt med vad skall man göra ?!

I går vad jag, Alex, Emelie, Reine & Ids ute och härjade på stan. Först drog vi till queen där Sebbe & Jonathan kom :) vid 11 tiden pallade i oss till trädgån, där va de rejält röj, träffade så sjuk mycket folk som jag inte sätt sedan jag gick i 5:an. :)
Vill bara tacka för en lyckad kväll. Nu är det nya tag som gäller <3

här kommer lte bilder från Säffle & där vi bor :D





den rondellen har man kört i ett antal gånger ;)



används sällan  ;)



bäst :D


Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den rondellen saknar jag! : )

2009-12-03 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0