God kväll God kväll!

Äntligen "hemma", har nu slagit mig ner i soffan hemma hos Gabriella. Har varit en sväng inne i stan och ätit på restaurang med Familjen Seeholm & Kerstin. Vi åt faktiskt på Victoria...känndes lite konstigt faktiskt eftersom för mig är de ett ställe där vi brukar förfesta. haha men men. Jag rekomenderar verkligen att äta där för dem hade väldigt god mat.
I dag har jag och Gabriella även fixat praktik plats som blev på ICA Maxi i Mölndal. Skall bli himla roligt faktiskt. kl 09:00 skall jag vara där på Måndag, Tummen upp för de ! Så nu har vi en veckas ledighet, men vet inte hur ag skall spendera den (?) Vill ju ändå göra något nyttigt av de. Jaja... Får väl se hur veckan slutar.
Nu vet jag inte riktigt vad jag skall skriva mer, men kommer väl på något lite senare. 
Hade bäst / Frida L:sson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0