Innebandy

Nu har verkligen Innebandyn satt i gång.
 Denna veckan är sjuk !

Måndag: Träning
Tisdag: Match
Onsdag: Träning
Torsdag: Match
Fredag: Ledig
Lördag: Match x 2
Söndag: Match
Måndag: Träning

Inte nog me de, sen måste jag hinna komma på en fråga till mitt projektarbete som är på 100 poäng och de skall vara inne på Fredag. Och ett plus på de så skall vi ut på Praktik i åtta veckor nästa vecka men lilla Frida har inte nån praktikplats, Bra där tjejen! får väl se hur denna veckan slutar. haha

Är faktiskt lite less också för jag skall inte sova med Gabriella i natt, har varit med henne i snart tre veckor i sträck... Och nu måste jag sova hemma för att umgås lite med min stackars pappa som är hemma ensamm :)

Nu måste jag faktiskt lägga mig och vila lite så jag orkar matchen.

Hörs sen / fkel


Kommentarer
Postat av: jes

2009-09-08 @ 19:45:15
Postat av: jessica

miss you!

2009-09-08 @ 19:45:35
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0