Praktik

Ja nu har vi Praktiserat 2 dagar på MAXI och det är verkligen jätte roligt, men man får ju så förbaskat ont i fötterna. haha men men man vänjer väl sig. Just nu så är jag vid klädavdelinigen häger ut kläder i butiken & springer runt på lagret. Och Gabriella är på Livsavdelningen, hon har nu packat upp mejeri varor i två dagar. haha stackarn men i morgon får hon säkert hitta på något annat. 
Men nu måste jag sova för att orka med morgon dagen som startar kl 8:00 och slutar 14:00
Sov nu så gott mina vänner 
Pussar /Frida Larsson


Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha fan va snygga ni e!. Är det där på mölndalsvägen maxi? DÄR skall jag söka jobb. Tror ni att ni kommer få jobb där efteråt eller? jag tänker arbetskompisar duvet^^

2009-09-22 @ 23:21:40
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/
Postat av: jessica

själv praktiserar man ju somsagt till sex -.-

2009-09-22 @ 23:37:02
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0