Blickar tillbaks

I dag vaknade jag kl 9:00 av att jag hade världens mensvärk, fan för att vara kvinna alltså !
Skulle igentligen gått ner och gymma vid halv tio tiden med Gabriella & hennes mamma. Men självklart så va det ingen där? :( Så får väl se om jag hänger med dem ner i kväll...

Sitter nu och kollar på gamla bilder på oss, haha man får sig några goa skratt :)

Skall se om jag kan lägga upp några bilder...


Kramar / Frida Karin Elisabeth Larsson



 



Moster & Tilda



Gabriella & Tilda



En trött Frida



Girlpower



Älskade kusin /bror <3



Jag & Sara i fjortisformat :D hahah



Moppeåldern :D



hahahhahah



söta på moppeflickor :)



Me and lillebror 2005



Ja detta va en liten del av allt vi har gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0