Lövet Torsdag

Äntligen FREDAG! Igår hade vi underbar dag i går med mycket aktivitet! Var faktiskt lite busig i går... Gick inte till skolan, var liiite för trött. Så jag vaknade vid 11 och la mig i solen en stund. Sedan ringde hampus och sa att de skulle spelas fotboll på Heden så jag tog med mina tjejer och åkte dit. Soligt men lite blåsigt men med lite filta så gick det utmärkt! Inte nog med de, när vi väl kom hem till vårat kära Hindås blev det lite basket och longboardåkning med Hindås boysen! Tack  alla goda och glada för en trevlig Torsdag!
Gosig rompa
Grattis Lövet Onsdag till vinsten
Stek i solen!
Here i come

Kommentarer
Postat av: Valvring

har dom sopat och skit :O?

2010-04-16 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0