80 tal

Sitter nu i skolan...på nån lektion och lyssnar på taggnings musik, Sitter även och tänker på hur man skall se ut på Måndag, det är en 80 tals fest på Karisma (100 dagar kvar till studenten för hulebäck fast för mig och jessica är det bara ca 85 dagar kvar tills vi tar studenten efter som vi går ut tidigare) har aldrig varit på någon 80 tals liknade partaj... så får kolla runt lite och samla in lite tips!
Tights med pumps och tunika i neonfärg.
Benvärmare i pastellfärg, tights och tröja över ena axeln.
Svart och neonfärger, kort jacka eller kavaj.
massa neon ögonskugga.
Massa armband och massa halsband.
lugg och sne uppsatt hår
Benvärmare
Hårspray
Pumps
nitarmband
Midjeskärp

haha shit hur skall jag få i hop detta ? :D

Freestyle - Bubblar
Freestyle - Ögon som glittrar
Freeslyte - Vill ha dig
Detta var min favorit grupp när jag gick i i lågstadiet. Grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0