26 Januari

Gode Morgon!
Klockan ringde sju i morse, då var det bara att hoppa upp ur sängen och springa in i duschen, för det va sjukt kallt! Skall hem till Fam Hagstedt om en halv timma och hämta en sjal och locka till mitt hår lite, eftersom vi har skolfoto i dag. Kanske ni undrar varför vi har det så sent, jo så här var det att vi var ute på praktik i början av höst terminen och då "kunde" inte dom plocka in oss för det skulle bli så rörigt. Så vi har nu tjatat till oss att vi skall få göra varsit enskilt foto i allafall. Kul kul...
Kom just på att jag har match i kväll, vet inte om jag riktigt känner för det. Eftersom vi skall ut till Öckerö och spela kl 20:00, så vi är väl inte hemma förens 23:00 - 24:00 tiden kanske.
Ne nu skall jag försöka göra mig i ordning så jag ser hyfsad ut på kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0